Veelgestelde vragen
Om het juiste lichaamsdeel te selecteren schuift u het bolletje aan de onderkant van het poppetje van links naar rechts. Vervolgens klikt u op de knop bevestig keuze.
In eerdere versies van de app selecteerde u de lichaamsdelen door erop te klikken, omdat dit op sommige toestellen niet goed werkte hebben we dit aangepast.
Lees verderDe vragen en adviezen van Moet ik naar de dokter? zijn gebaseerd op de geldende medische standaarden en protocollen. Alle vragen en adviezen zijn zorgvuldig samengesteld door ons team van triagespecialisten. Daarnaast is Moet ik naar de dokter? een medische app die een zogenaamde CE-markering heeft. Een CE-markering geeft aan dat het product aan alle van toepassing zijnde Europese (veiligheid)regels voldoet en dat de conformiteit- en overeenstemmingprocedures zijn voltooid.
Als eerste stap is het belangrijk om te zorgen dat u over de actuele versie van de app beschikt. Dit kunt u doen door automatische updates toe te staan of de app handmatig te updaten. Constateert u alsnog een probleem? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Als Moet ik naar de dokter? vinden we het belangrijk dat wij zorgvuldig omgaan met uw gegevens, hoe we dat doen kunt u hier lezen.
Lees verderJa, dat kan. Op iOS en Android toestellen kunt in de agenda op het jaartal klikken. Vervolgens kunt u door de jaartallen heen scrollen voor uw geboortejaar, waarna de kalender weer beschikbaar is voor de exacte datum.
Lees verderMoet ik naar de dokter? werkt met de Nederlandse Triage Standaard. Om de juiste vragen te kunnen stellen is het daarom noodzakelijk dat wij u deze vraag stellen.
Ja, dat is mogelijk. U dient hiervoor op het pijltje in de linker bovenhoek te klikken, u gaat dan terug naar de vorige vraag.
De iOS en Android apps maken gebruik van precies hetzelfde systeem als de website en bieden daarbij een aantal extra’s. Zo kunt u meerdere profielen aanmaken, uw locatie-gegevens inzien en informatie krijgen over de dichtstbijzijnde huisartsenpost.